我的網誌清單

網頁

2014年2月2日 星期日

逛維園花市

 年廿九上班見空閒,又剛在銅鑼灣,順帶去行維園年宵花市.
 今年見到許多鴨.
 今年在沙咀道花市買了一個馬汽球給我小姪子.他們一家今年回福建度歲.
 能打到的鼓


 冰糖葫蘆.我沒吃過.但聽我小姪子說過,說不好吃.才$10支.


 拿兒童節目主持譚X英姐姐做.
 風車,我在沙咀道花市,買了兩支給大小姪女.
 不喜歡這個桃大叔.
 我喜歡的LINE娃娃.但
 馬..
 CANDY 仍大熱.
拍小妹妹.....

 賣的植物都不貴.但我家中已種了怕羞草.海棠花.仙人掌沒心動再買.
 水仙.沒買.
 有心動想買五代同堂.
 蘭花,家中有兩盆假的.以前某間酒樓關閉,酒樓的人送給我媽媽.

 才$10盆.不貴.有想過買一盆回去.但真的沒位置放.
 桃花.
 $30一隻鮑魚仔.見有排隊買..
 今年新投得的飲食公司..



5 則留言:

  1. 今年過年天氣和暖了! 有春回大地的感覺! 有氣氛! 也祝馬年大吉!

    回覆刪除
  2. 今年冇行維園,好彩妳有行,睇妳黎到都一樣!

    回覆刪除
  3. 好多年無行花市咯...睇你呢到當行咗....

    回覆刪除
  4. 花市好熱鬧但賣的多數唔等駛,所以都好耐冇去.

    回覆刪除

我不常回覆留言.