我的網誌清單

網頁

2017年6月16日 星期五

新電腦

 終於有新電腦用....終於可以發有照片的BLOG
 以後會少儲美戰的玩具.或希望能戒掉.



 慢慢戒掉壞習慣呢.

要改一定能改.只要有心.

5 則留言:

  1. 最近我舅仔都買了新電腦,由於他對電腦近乎零知識,好多都會請教我,他把那些電腦規格表交給我看,我真的驚嘆科技發展的快,那些規格都已經不是我認識的東西了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實戒唔戒又有咩所謂,只要自己開心咪得囉.

      刪除
    2. 都儲了快三年,都有种情意结在

      刪除
    3. 唔捨得咪唔好戒囉,至多買少啲啦.

      刪除

我不常回覆留言.